FunkiMonkey

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia & Johanna - 28 maj 2012 21:30

Hej alla Funkimoneky's!! Förlår för att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tiden att sitta vid datorn när det har varit så fiiiint väder  Har varit ute och spelat fotboll, haft vattenkrig och mycket annat roligt med grannarna! Jo, jag har ätit så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääär mycket glass också och det är super duper mega hyper gott med vanilj glass. Den glassen jag har ätit går att köpa på Lidl för 10.40 kr, den heter Ecorino!! Hur har eran vecka och helg varit? Min har varit varm och rolig :)

Hoppas ni för en bra Funkimonkey vecka och fortsätt att läsa våran blogg så bli allt bra!


// Johanna


   

Av Julia & Johanna - 28 maj 2012 18:24

hejsan alla Funki's!  det var länge sedan! alltså förlåt för det!  det har ju vart strålande väder och vi har gjort mycket!  jaha min helg i snabb repris!

fredag: första vatten kriget med bröderna!

lördag: bio med johanna! kollade på men in black! jätte bra om ni frågar mig!  

söndag: MORSDAG! sen var vi ju och badade i sjön!

haha skriver även idag då!

måndag: fått mitt paket med kläder! som jag längtat! visar bilder på allt senare för snart ska jag och mamma ska hjälpa min moster att flytta in i sin lägenhet!


Hasta la vista baby 


////

    Julia! :D

Av Julia & Johanna - 23 maj 2012 19:09

haha här är vekans låt!! den blev visst oxå efterbliven men men!  haha jag har gått runt och sjungt: if you want it, im gonna e va va voo voom!   hahah den är så braaa plus att nicki ärså jävla cool! och tänk att hon kommer till sverige i sommar!  



////

    Julia! :D

Av Julia & Johanna - 23 maj 2012 18:53

 Hejsan alla fina Funki's!  Förlåt för dålig uppdatering men det har ju vart STRÅLANDE VÄDER hela veckan!  så nu längtar jag ännu mer tills det är sommarlov!men det tre veckor kvar ungefär..  vilket jag hatar riktigt mycket! haha iallafall..ni vet att jag nämnde att jag skulle ha den där blå/vit randiga klänningen?  jag kanske inte ska ha den för jag hittade en annan JÄTTE SNYGG klänning i ellos katalogen!  så den och en bikini och några tröjor beställdes hem till lilla mig! okej jag kanske inte är liten... men men..   ses senare Funki's! hoppas ni får en bra FUNKIMONKEYDAY resten av dagen!  

///

  Julia! :D

Av Julia & Johanna - 22 maj 2012 15:49

Hejsan Funki's!  jag har nyss kommit hem från bruket!  före det var jag hos tandläkaren..och fixade ett litet ynka puttelitet hål..  men jag hade ingen bedövning, men den behövdes inte för det var så litet!  japp.. sen i skolan hade vi brännboll heeeela jävla dagen! men vi slutade klockan ett!   jag och några  andra satt brevid och kollade istället! haha dom kom inte ens och sa åt oss att spela lite iallafall! haha så jag, sanna och några till satt och spelade kort!  men johanna var inte i  skolan det var hon inte igår heller...      dumma dig! närå  sen satt vi i solen och bara va..hihi. okej nu låter jag som en fjortis..HJÄÄÄLP MIGGG!!!    ... aja... hejdå alla Funki's! ha en solig FUNKIMONKEYDAY! 


////

         Julia! :D

Av Julia & Johanna - 20 maj 2012 20:48

Hejsan svejsan! Har haft fult upp med 70-års kalas och kattutställningen. I Torsdags var jag på 70-års kalas och det vart super mycket god mat!  I går och idag har jag och mamma varit på kattutställning med Pysen :) Pysen var mycket lugnare än vad jag trode han skulle vara och tog en titel och vart CHAMPION   !! Jag är faktiskt riktigt stolt, och idag har han sovit i mitt knä för FÖRSTA gången!! Jag trode nästan att han inte tyckte om mig men det tror jag inge mer för nu är vi bästa kompisar (sorry Julia!) !!!!!

 

Hur har eran helg varit? Min har varit super bra men lång på lördagen men sen har det varit bra!

Hoppas ni haft en Funkimoneky weekend och får en bra ny Funkimonkeyweek!!


// Johanna

Av Julia & Johanna - 20 maj 2012 15:32

hallojsan alla Funki's!  fölåt att någon av oss inte bloggat föst nu, men jag har suttit här  hela dan och försökt skrivit något på so provet som ska in i morgon!  har lite smått panik nu.. okej inte lite heller men det går ju inte att skriva! blir så irriterad på att jag inte bara kan sätta mig ner och skriva på det, för jag har bara en fråga kvar och några andra saker kvar på vissa frågor!   hade lust att slänga ut datorn genom fönstret ett tag.. men då skulle jag sakna den så jag gjorde det inte   ...  KOLLA INLÄGGET UNDER BEHÖVER ER HJÄLP! 

                                       

    AJA...                                        


                

///

    Julia! :D

Av Julia & Johanna - 19 maj 2012 17:41

shoo bre Funki's! jag och johanna undrar om det är nåt  ni vill ha här på bloggen, vad ni vill att vi ska blogga om liksom!    för det är viktigt att ni oxå får bestämma!   vad ni vill ska finnas här och sånt, så att det blir kanske ännu roligare  att kolla in på bloggen!   så att bloggen blir nåt speciellt tack vare er!   så kommentera, fråga eller bara skicka oss ett mejl till: funkimonkey@live.se   vi lovar att vi svarar på alla era frågor och kommentarer och mejl!  


///

    Johanna och Julia! :D

Presentation


Tjoosan alla Funki's! Den här bloggen ägs va två random tjejer vid namn Julia och Johanna! Vi är så hära GO BANANAS och gör så typ varje dag! Vi kommer skiva en massa random saker vi gör, ge boosts och mycket mer!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Omröstning

Har du fått Sommarlov?
 Ja
 Nej

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards