FunkiMonkey

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

If i'm louder would you see me?

Av Julia & Johanna - 10 juni 2012 19:00

Hej alla apor som läser det här! Jag har blivit en One Direction nörd och har fått Naill och Zayn på hjärnan :)

Har lysnat på en låt som heter More than this oh jag har bara fått den Naill sjunger solo på hjärnan och jag sjunger hela tiden ''If I'm louder would you see me? Would you law down in my arm and rescue me? Cause we are, the same. You saved me. when you leave me its gone again'' om ni vill höra hela låten så kommer den strax i en länk :) och i länken ska ni lyssna från 1:18 av videon, för där börjar det bästa i låten Niall klart :)

På tisdag (12/6) har jag och Julia skolavslutning och jag längtar super mycket dit!!!

// Johanna


OM 2 st KOMENTERAR DET HÄR INLÄGGET SÅ KOMMER JAG SKRIVA NIALL HORAN PÅ BENET TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia & Johanna - 26 juli 2012 01:37

Hej funki's! förlåt att vi inte har bloggat på så lång tid men ändåså har vi haft tio unika den här månaden.. ni är verkligen UNIKA! men jag hoppas på att vi kommer göra en comeback när skolan börjar igen jag vet inte varför men det känns så lättare...

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har pre...

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har pre...

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har pre...

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har pre...

Presentation


Tjoosan alla Funki's! Den här bloggen ägs va två random tjejer vid namn Julia och Johanna! Vi är så hära GO BANANAS och gör så typ varje dag! Vi kommer skiva en massa random saker vi gör, ge boosts och mycket mer!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Har du fått Sommarlov?
 Ja
 Nej

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards