FunkiMonkey

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia & Johanna - 26 juli 2012 01:37

Hej funki's! förlåt att vi inte har bloggat på så lång tid men ändåså har vi haft tio unika den här månaden.. ni är verkligen UNIKA! men jag hoppas på att vi kommer göra en comeback när skolan börjar igen jag vet inte varför men det känns så lättare att sätta sig vid datan efter skolan och blogga än att sätta sig nu..även fast jag (julia) sitter ofta vid datorn så har jag ingen lust..vilket känns jätte tråkigt men jag har fullt upp nu när jag flyttat och så..så jag hoppas att vi gör en comeback i slutet av sommaren och säger verkligen förlåt för vår dåliga uppdatering..

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har prenumenerat <----- (svårt ord) på FRIDA i ett och ett halvt år, tror jag, sen har jag köpt en massa före oxå, ja och dom har blivit sparade!   sen ska jag väll klippa ut bilder från den och göra nå collage! Men det blir ju när jag orkar..   GOOOZH vad jag längtar till tisdag! Då ska jag åka till åland med Sanna, hennes mamma och hennes lillebror! eller ja, vi ska på kryssning!   hihihi.. så va har ni gjort på sommarlovet hitills? jag har gjort NADA FÖR ATT DET SKA REGNA PRECIS HELA TIDEN TYP...aja..hihi..nu ska jag väll hitta på nått annat ett tag! Hejdå Funki's!

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har prenumenerat <----- (svårt ord) på FRIDA i ett och ett halvt år, tror jag, sen har jag köpt en massa före oxå, ja och dom har blivit sparade!   sen ska jag väll klippa ut bilder från den och göra nå collage! Men det blir ju när jag orkar..   GOOOZH vad jag längtar till tisdag! Då ska jag åka till åland med Sanna, hennes mamma och hennes lillebror! eller ja, vi ska på kryssning!   hihihi.. så va har ni gjort på sommarlovet hitills? jag har gjort NADA FÖR ATT DET SKA REGNA PRECIS HELA TIDEN TYP...aja..hihi..nu ska jag väll hitta på nått annat ett tag! Hejdå Funki's!

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har prenumenerat <----- (svårt ord) på FRIDA i ett och ett halvt år, tror jag, sen har jag köpt en massa före oxå, ja och dom har blivit sparade!   sen ska jag väll klippa ut bilder från den och göra nå collage! Men det blir ju när jag orkar..   GOOOZH vad jag längtar till tisdag! Då ska jag åka till åland med Sanna, hennes mamma och hennes lillebror! eller ja, vi ska på kryssning!   hihihi.. så va har ni gjort på sommarlovet hitills? jag har gjort NADA FÖR ATT DET SKA REGNA PRECIS HELA TIDEN TYP...aja..hihi..nu ska jag väll hitta på nått annat ett tag! Hejdå Funki's!

Av Julia & Johanna - 1 juli 2012 20:53

Sho bree Funki's! Nu har jag kommit hem till mamma igen! Om någon vecka ska vi flytta till  lägenheten jag snackade om förut, den är klar nu!  Då ska jag sätta upp alla mina afficher på alla kändisar jag tycker om,från FRIDA tidningarna!  jag har prenumenerat <----- (svårt ord) på FRIDA i ett och ett halvt år, tror jag, sen har jag köpt en massa före oxå, ja och dom har blivit sparade!   sen ska jag väll klippa ut bilder från den och göra nå collage! Men det blir ju när jag orkar..   GOOOZH vad jag längtar till tisdag! Då ska jag åka till åland med Sanna, hennes mamma och hennes lillebror! eller ja, vi ska på kryssning!   hihihi.. så va har ni gjort på sommarlovet hitills? jag har gjort NADA FÖR ATT DET SKA REGNA PRECIS HELA TIDEN TYP...aja..hihi..nu ska jag väll hitta på nått annat ett tag! Hejdå Funki's!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoosan alla Funki's! Den här bloggen ägs va två random tjejer vid namn Julia och Johanna! Vi är så hära GO BANANAS och gör så typ varje dag! Vi kommer skiva en massa random saker vi gör, ge boosts och mycket mer!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Omröstning

Har du fått Sommarlov?
 Ja
 Nej

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards